Dimarts, 25 De Setembre De 2018

17/05/2018

Situació actual dels treballs que es porten a terme a la carretera LV-9124, a CAstell de Mur, per l'esllavissada del passat dia 16 d'abril.

Segons informa la Diputació de Lleida

En relació als treballs al tram de carretera LV-9124, de la C13 a Moror, afectat per la greu esllavissada del 16 d'abril passat al punt quilomètric 5, la Diputació de Lleida informa que continuen les tasques d'estabilització dels talussos i es preveu que no estiguin acabades fins a finals d'aquest mes.

Aquestes tasques d'estabilització són imprescindibles per poder garantir l'entrada a la zona dels equips que hauran de procedir a la retirada de tots els elements  que ara bloquegen la calçada. El moviment de terres i de retirada de roques amb maquinària pesada es preveu iniciar la primera setmana de juny amb una durada aproximada de 3 setmanes.

Una vegada retirat tot el material es procedirà a la reconstrucció de carretera amb ferms asfàltics i la reposició dels elements funcional. El trànsit en aquesta carretera es podria restablir parcialment o total a principis de la segona quinzena de juliol.