Dijous, 20 De Juliol De 2017

26/06/2017

XIII Festival del Romànic i dels Castells de Frontera. Juliol 2017

Inauguració del Festival, aquest diumenge 2 de Juliol al Castell de Llordà

El Festival del Romànic i dels Castells de Frontera, organitzat pel Consell Comarcal del Pallars Jussà amb la col·laboració de lInstitut dEstudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida i els ajuntaments corresponents, us convida a gaudir de la seva tretzena edició amb un programa innovador, atractiu i divers.

Al Castell de Llordà , el diumenge 2 de juliol a les 19:00h, tindrem locasió de viure una proposta instrumental i vocal innovadora de música pop-jazz de cambra. La cantant Alba Llibre acompanyada per Xavier Capellas (teclats) i Jordi Bonell (guitarra), ens presenten Underwear, un disc dèxit datmosfera intimista basat en arranjaments del prestigiós compositor Xavier Capellas de peces modernes conegudes, En aquest concert, en finalitzar lactuació, hi haurà un tast de vins del municipi.

A lesglésia romànica de Covet, el diumenge 9 de juliol a les 19:00h, la participació pallaresa daquesta edició anirà a càrrec de la Coral dIsona que interpretarà el programa Cançons damor i de pau sota la direcció de Lluís Roy. Una oportunitat magnífica per gaudir, en aquest marc incomparable del nostre romànic, duna selecció molt variada de peces que enalteixen els valors universals de lamor i la pau a través de la música coral.

A Santa Maria de Mur, el diumenge dia 16 de juliol a les 19:00h,.tindrem el privilegi descoltar la formació Auditexaudi, un dels millors cors femenins del país, acompanyat en aquesta ocasió pel baríton Tomàs Maxé i la viola de gamba dAnna Casademunt. Ens presenten Contrasts, un programa original que combina la música més antiga de rituals religiosos amb la contemporània del compositor Josep Soler.

El preu dels concerts és de 5 euros, i hi haurà autocars gratuïts amb sortida i arribada a Tremp.